صندوق سرمایه‌گذاری مشترک پیشتاز
شماره ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۰۶۰۰
شماره ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ۲۸۲۹۸
News
دسته بندی اخبار بورس و شاخص ها, اخبار صندوق
عنوان خبر صندوق‌هاي‌ سرمايه‌گذاري يكساله تا 100 درصد بازدهي دادند
منبع -
مقدمه خبرگزاري فارس: كارشناس مديريت نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس با اعلام اسامي پربازده ترين صندوق هاي سرمايه گذاري گفت: صندوق هاي سرمايه گذاري يكساله تا 100 درصد بازدهي دادند.
متن خبر

به گزارش فارس به نقل از سنا، ايمان مقدسيان گفت: صندوق سرمايه گذاري پويا در سال منتهي به هفدهم اسفندماه جاري موفق به كسب بازدهي 47.99 درصدي شده و بيشترين بازدهي صندوق هاي سرمايه گذاري را به خود اختصاص دهد. صندوق هاي سرمايه گذاري آگاه هم 37.92 و صندوق فارابي با 16.92 درصد بازدهي در رتبه هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
وي با بيان اينكه بازدهي متوسط بازار در هفته سوم اسفندماه جاري 88 درصد بود، اظهار داشت: 26 صندوق سرمايه گذاري در سهام بازدهي بيش از بازار را كسب كردند.در بين چهار صندوق سرمايه‌گذاري در سهام با اندازه بزرگ، صندوق سرمايه‌گذاري امين گلوبال در ماه قبل و صندوق سرمايه‌گذاري ممتاز در هفته گذشته بيشترين بازده‌ را به دست آوردند.
وي درخصوص ارزش صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري گفت: ارزش اين صندوق‌ها تا تاريخ فوق، 7 هزار و 439 ميليارد ريال بود كه بيش از 3 هزار و 580 ميليارد ريال آن متعلق به صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري در سهام است.بيشترين ارزش دربين صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري در سهام متعلق به صندوق سرمايه‌گذاري يكم ايرانيان، مهر ايرانيان و ممتاز است.
اين كارشناس مديريت نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس اظهار داشت: تعداد سرمايه‌گذاران حقيقي صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري تا تاريخ فوق به بيش از 15 هزار و 480 نفر رسيد كه صندوق سرمايه گذاري عقيق و صندوق سرمايه گذاري ممتاز به ترتيب بيشترين سرمايه گذاران در صندوق هاي در اندازه كوچك و بزرگ را در اختيار داشتند.

پیوست