صندوق سرمایه‌گذاری مشترک پیشتاز
شماره ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ۱۰۶۰۰
شماره ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ۲۸۲۹۸
News
دسته بندی اخبار بورس و شاخص ها, اخبار صندوق
عنوان خبر تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول و برگزاری مجمع در هفته اول اردیبهشت
منبع -
مقدمه مدیرعامل شرکت همراه اول با اعلام ارایه بودجه اصلاحی سال 89 طی روزهای آینده از تاسیس شرکت سرمایه گذاری همراه اول با هدف فعالیت در بازار سهام و برگزاری مجمع سالانه در هفته اول اردیبهشت ماه خبرداد.
متن خبر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، وحید صدوقی در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی که روز گذشته به پایان رسید،  در برابر این سئوال که آیا شایعه تعدیل سود 600 تومانی هر سهم شرکت در سال مالی جاری صحت دارد یا خیر، اظهار داشت:در گزارش عملکرد 9 ماهه که هفته پیش به سازمان بورس و اوراق بهادار ارایه کردیم حدود 97 درصد از پیش بینی سود 407 تومانی هر سهم پوشش داده شد. بنابراین در حال بررسی بودجه اصلاحی هستیم که در دی ماه به بورس اعلام خواهیم کرد.

 وی در رابطه با برنامه خرید سهام همراه اول توسط افراد حقوقی مانند زیرمجموعه های بانک ملت که حدود یک درصد سهام را خریداری کرده هم توضیح داد: در حالی حدود 50 سرمایه گذار حقوقی در زمان عرضه اولیه سهام اقدام به خرید سهام همراه اول کرده اند که اطلاعی از خرید چند درصدی سهام توسط سرمایه گذاران حقوقی ندارم.

 صدوقی افزود: هرچند بانک ملت اولین بانک همکار ما محسوب می شود اما در جریان خرید چند درصدی سهام توسط زیرمجموعه های آن نیستم.

 به گفته این مقام مسئول ، در شرایطی حدود 5.5 درصد از سهام همراه اول در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شده که فعلا " زمان دقیق باقی مانده سهام تعهد شده یعنی 4.5 درصد دیگر مشخص نیست .برای واگذاری این درصد از سهام هم باید بین مسئولان شرکت همراه اول و سازمان بورس و شرکت فرابورس هماهنگی شود.

 صدوقی در واکنش به این پرسش که شرکت همراه اول چه برنامه های سرمایه گذاری را مدنظر دارد پاسخ داد: ما همواره علاقمند به سرمایه گذاری و حضور در مناقصه ها هستیم.

بنابراین شرکت سرمایه گذاری همراه اول با ماهیت سهامی خاص تاسیس شده تا در زمینه سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس فعال باشد.

وی اعلام جزئیات این شرکت و نحوه سرمایه گذاری و دیگر موارد را موکول به آینده کرد و در خصوص زمان برگزاری مجمع سالانه همراه اول برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 89 هم خاطر نشان کرد: سعی ما این است که در همان هفته اول اردیبهشت سال 90 مجمع سالانه را برگزار کنیم. این در حالی است که سیاست تقسیم هم از سوی هیات مدیره پیشنهاد و در مجمع مربوطه به تصویب می رسد.

پیوست